Nya eller förändrade lokaler Privat näringsliv

Inrednings- &

Upphandlingsrådgivning

Nya eller förändrade lokaler?

Dubbelklicka här för att lägga till din egen text.

Processen med nya eller förändrade lokaler innebär ofta många olika arbetsuppgifter.

Som samordnare ser vi till så att inredningen är på plats när ni flyttar in i de nya lokalerna. Vi hjälper er med att samordna vissa delar alternativt tar vi ett helhetsansvar.


Nedan följer några exempel på de tjänster som vi erbjuder:


  • Upprättande av tidplan.
  • Inventering av befintlig inredning.
  • Funktionsanalys och projektering av ny och befintlig lös inredning (AutoCAD).
  • Återvinning alternativt försäljning av befintlig inredning som inte ska användas i de nya/förändrade lokalerna.
  • Upphandling av lös inredning.
  • Beställning av ny inredning.
  • Granskning av ordererkännanden gällande ny lös inredning t.e.x. arbetsbord, inredning för konferensrum, fika, miljöstationer, belysning AV-produkter m.m.
  • Leveransplanering.
  • Mottagning av gods.
  • Mottagning av montörer samt ser till så att all inredning placeras och monteras på överenskommen plats enligt inredningsritning.