Nya eller förändrade lokaler?

Processen med nya eller förändrade lokaler innebär ofta många olika arbetsuppgifter.

Som samordnare ser vi till så att inredningen är på plats när ni flyttar in i de nya lokalerna. Vi hjälper er med att samordna vissa delar alternativt tar vi ett helhetsansvar.


Nedan följer några exempel på de tjänster som vi erbjuder:


  • Upprättande av tidplan.
  • Inventering av befintlig inredning.
  • Funktionsanalys och projektering av ny och befintlig lös inredning (AutoCAD).
  • Återvinning alternativt försäljning av befintlig inredning som inte ska användas i de nya/förändrade lokalerna.
  • Upphandling av lös inredning.
  • Beställning av ny inredning.
  • Granskning av ordererkännanden gällande ny lös inredning t.e.x. arbetsbord, inredning för konferensrum, fika, miljöstationer, belysning AV-produkter m.m.
  • Leveransplanering.
  • Mottagning av gods.
  • Mottagning av montörer samt ser till så att all inredning placeras och monteras på överenskommen plats enligt inredningsritning.

Dubbelklicka här för att lägga till din egen text.