Processen med nya eller förändrade lokaler innebär ofta många olika arbetsuppgifter.
Som samordnare ser vi till så att inredningen är på plats när ni flyttar in i de nya lokalerna. Vi hjälper er med att samordna vissa delar alternativt tar vi ett helhetsansvar.
Nedan följer några exempel på de tjänster som vi erbjuder:
- Upprättande av tidplan.
- Inventering av befintlig inredning.
- Funktionsanalys och projektering av ny och befintlig lös inredning (AutoCAD).
- Återvinning alternativt försäljning av befintlig inredning som inte ska användas i de nya/förändrade lokalerna.
- Upphandling av lös inredning.
- Beställning av ny inredning.
- Granskning av ordererkännanden gällande ny lös inredning t.e.x. arbetsbord, inredning för konferensrum, fika, miljöstationer, belysning AV-produkter m.m.
- Leveransplanering.
- Mottagning av gods.
- Mottagning av montörer samt ser till så att all inredning placeras och monteras på överenskommen plats enligt inredningsritning.