Om oss
Tillsammans bildar vi det perfekta teamet! Ni som expert på er verksamhet och vi som hjälper er med upphandling av möbler, inredning, kvalitets- och miljökrav. Upphandlingen/avropet blir kostnadseffektivare och ni kommer att vara säkra och trygga med att det som ni upphandlar uppfyller säkerhets- och hållbarhetskrav enligt gällande svenska och Europeiska standarder.
Vårt team
Efter många år som inredningssäljare där jag följt LOU från anbudsgivarens horisont fick jag en affärsidé och startade bolaget 2015. I dag hjälper vi kommunernas upphandlare och verksamhetsansvariga att upphandla möbler, belysning, hängande textilier och övrig inredning.
Christina Jönsson
VD / Inrednings- & upphandlingsrådgivare
- christina@inredningupphandling.se
- +46 768 424 243
Linnéa Nilsson
Support
- linnea.nilsson@inredningupphandling.se
KOM I KONTAKT MED OSS
Har du några frågor eller är du intresserad av våra tjänster?
Kom i kontakt med oss och boka ett möte så sätter vi i gång att planera för att ni ska få en trivsam vardag med hållbar inredning!